یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

سخنان نينا پاتل در مورد آموزش آرايشگري - قسمت دوم

۶۶ بازديد

با اين روند ، من مي ديديم كه اعتماد او به من بالا تر مي رود . او خودش متوجه شد يك زن جذاب است و داشتن مو هايي كه ديگران در مورد آن نظر دهند و جذب آن شوند براي او كاملا مفيد است به شرط اين كه نزد آرايشگري رفته باشد كه آموزش آرايشگري را به خوبي فرا گرفته باشد . به ياد دارم كه او را تشويق كردم ؛ بله به او گفتم كه بايد برود و دامن چرم نوك مدادي كه در مجله ديده بود را بخرد . پنج سال بعد او را همراه يك مرد جديد فوق العاده در زندگيش ديدم . سبك مو هايش اسپرت شده بود و شگفت انگيز به نظر مي رسيد . او از من بابت همراهي وي در مرحله تحول تشكر كرد و باعث گريه هر دوي ما شد . اين يك حس شگفت انگيز است كه جلب رضايت وي و اين كه او به من اعتماد كرد باعث شد شخصيت جديدي از او شكل بگيرد . قدرت آموزش آرايشگري را دست كم نگيريد ! با آرايشگري مي توانيد انسان ها را عوض كنيد .

من راز نگه دار خوبي نيز هستم . من باور دارم دليل اين كه مردم راز هايشان را به من مي گويند اين است كه من خيلي زياد آن فرد را نمي شناسم . اكثر اوقات دليل اين كه آن ها راز هايشان را به من مي گويند اين است كه فرد ديگري در زندگيشان نيست كه با او صحبت كنند و صندلي من براي آن ها امن است . شما به عنوان آرايشگري كه دوره ي آموزش آرايشگري را گذرانده قسم مي خوريد كه بايد اسرار مردم را نزد خود نگه داريد . من مطمئن هستم تنها كسي كه بيشتر از آرايشگر راز مردم را مي داند مسئول پذيرشي است كه در سالن زيبايي حضور دارد . شايد او هيچ كدام از دوره هاي آرايشگري مثل آموزش ميكاپ را نگذرانده باشد ولي ارتباط خيلي بيشتري با مشتريان دارد . مشتريان هميشه به من مي گويند كه شريك زندگي خود را به دلايل مختلف مثل كار ، بيماري ، زندان و غيره ترك مي كنند . من به مردم اجازه دادم روي صندليم احساساتي شوند و گريه كنند .

آشنایی اولیه با آرایشگری مردانه

یک آرایشگر حرفه ای اگر درصدی کار کند می توند دو سه میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می توانید روی سود شش، هفت میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.  برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین 15 تا 20 میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است. هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 15 تا 28 میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل 50 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

می توانید مثل قدیم، بروید «وردست» یک آرایشگر حرفه ای بایستید و بعد از چند هفته، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان مغازه بزنید باید آموزش ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس سلمانی را به شما بدهند.

آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.