دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

ارائه خدمات آنلاين آموزش آرايشگري و تغيير صنعت زيبايي

۴۳ بازديد

همان طور كه مستحضر هستيد در قسمت هاي گذشته ما به طور مفصل در مورد ويروس كرونا و تاثيرات آن روي تمامي اقشار جامعه صحبت كرديم .

اگر مي خواهيد ادامه ي اين مقاله را دنبال كنيد پيشنهاد مي كنيم حتما مقاله هاي زير را در ابتدا مطالعه كنيد :

براي اين كه صنعت زيبايي ، سالن هاي زيبايي و خدمات آنلاين آموزش آرايشگري سر پا بماند ، متخصصان آرايشگري و فروشندگان لوازم آرايشي بايد به صورت آنلاين كار خود را انجام دهند .

اگر بخواهيم به طور كلي اين موضوع را بررسي كنيم ، بايد بدانيم كه آينده ي صنعت زيبايي در حال حاضر مشخص نيست .

هيچ روشي وجود ندارد كه بخواهيم بگوييم مشتريان حتما پس از شيوع بيماري از آن روش به خريد محصولات ميكاپ و پاكسازي پوست مشغول مي شوند .

همچنين اين موضوع نيز روشن نيست كه متخصصان آموزش ميكاپ همچنان شاهد باقي ماندن اثرات اين ويروس خواهند بود يا خير !

اما هنوز بلاچ باور دارد مراحلي وجود دارد كه هر دوي فروشندگان و آرايشگران مستقل مي توانند از آن ها استفاده كنند تا دوباره رو به راه شوند .

بلاچ مي گويد :

ما از مشتريان مي شنويم كه در حال حاضر دو سوم آن ها راضي به استفاده از محصولات جديد نيستند .

اگر بخواهيم دقيق تر توضيح دهيم ، الان وقت اين نيست كه بگوييم سلام ! اين محصول جديد ما هست كه تازه توليد شده است !!!!

با اين كه يك سوم از مشتريان با اين مسئله مشكلي ندارند ، اما اكثر افراد جامعه بر اين باورند كه جنس هاي جديد توليد شده در اين بحران ، احتمالا داراي مشكلاتي باشند .

بلاچ بيان مي كند مشتريان به جاي استفاده از محصولات جديد ، بيشتر به سمتي گرايش پيدا كرده اند كه دوست دارند دستورالعمل هايي را براي استفاده از محصولات توسط خودشان ياد بگيرند .

براي مثال مردم دوست دارند تكنيك هايي را ياد بگيرند كه محصولات مختلف را روي خود امتحان كنند و بتوانند ميكاپ هاي صورت خود را پاك كنند .

هر دو قشر يعني آرايشگران مستقل و سالن هاي زيبايي مي توانند به اين نياز ها پاسخ دهند و در مقابل هزينه ي اين دوره ها را دريافت كنند .

اميدواريم از اين مطلب از ليليوم سرخ لذت برده باشيد و توانسته باشيم اطلاعات مفيدي را در اختيار شما قرار دهيم .

موفق و سربلند باشيد .

منبع : http://beautysalonsir.parsiblog.com/Posts/35/

15 نکته آرایش عروس و ویژه مراسم جشن

1-قبلا یک بار آزمایشی، مو ها و صورت تان را آرایش کنید راههای شاد زیستن کودکان

وقتی که میکاپ آرتیست و شینیون کارتان را انتخاب کردید، بد نیست یک بار به صورت آزمایشی آرایش و مدل موی تان را پیاده سازی کنید تا از ظاهرتان برای روز عروسی مطمئن شوید. این کار نه تنها شما را مطمئن می کند همان طور که دوست دارید خواهید بود، بلکه دست تان خواهد آمد که آرایشتان چه قدر ماندگاری دارد. بهترین کلینیک های کاشت مو

حالا درست است که آرایش تان آزمایشی است، اما حتما این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید تا ببینید آرایشگرتان کارش را بلد است و از مواد خوبی استفاده می کند یا خیر؛ حتی می توانید عکس و فیلم های تان را هم در این روز بگیرید. آموزشگاه آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.